Vítkov - Tachovské nám., A25, zákaz vjezdu kol
Dobrý den, nevíte prosím, jak je to se zákazem vjezdu kol na cesty mezi Tachovskýmm nám. a vrchem Vítkov?
This section lists issues - problems on the street network and related matters.
Issues always relate to some geographical location, whether very local or perhaps city-wide.
You can create a new issue using the button on the right.
Listed issues, most recent first, limited to the area of Praha 3:
Created by Tomáš Münzperger // 0 threads
Dobrý den, nevíte prosím, jak je to se zákazem vjezdu kol na cesty mezi Tachovskýmm nám. a vrchem Vítkov?
Created by Jakub Ondruška // 2 threads
Zavedení cykloobousměrky by zjednodušilo legální cestu od Paláce Akropolis směrem k náměstí Jiřího z Poděbrad a Vinohradské. Fibichova je dostatečně široká pro bezpečné vyhnutí se, rušení parkovacích stání by nebylo třeba. Provoz v ulici je slabý, převažují rezidenti hledající parkovací místo.
Aktuálně je alternativní objízdnou trasou jen frekventovaná Slavíkova ulice nebo Bořivojova ulice s následným průjezdem frekventovanou Ondříčkovou.
Created by Jenda // 0 threads
Most přes Bulhara směrem z kopce má od podzimní rekonstrukce čáry udělané tak, že jde skoro udělat zakreslený manévr (injectnout se do průběžného pruhu, protože ten pruh je jakoby víc vlevo a na mostě se rozšiřuje do krajnice - blbě se to popisuje, za provozu to nejde moc fotit a na fotomapě to ještě není, ale když tam pojedete tak to pochopíte :). Kdyby se tomu ještě nepatrně pomohlo trochou barvy, tak by nebylo potřeba nikdy čekat až nahoře padne červená a v autech se objeví díra pro zařazení se (a bylo by to legální). (teď to jde tak ve třetině případů, podle toho jak to zrovna vyjde)
Created by Mike // 0 threads
Nesjizdny povrch je uz v jinem pozadavku, zde bych rad upravil jednosmerku, kterou nelze projet k parku ci spojit mnozstvi jiz vzniklych cyklotras.
Created by Petr Papírník // 2 threads
Dobrý den,
v Hybernské je cykloobousměrka, to je super, ale ve směru, kam vede motorová jednosměrka, je průjezd na kole docela očistec. Přestože se jedná o ulici vyloženě městského typu v samém centru Prahy, kde by měla auta být vedena k tomu jezdit zde pomaleji, s ohledem na silný provoz chodců, tramvají a ideálně i cyklistů, je zjevná snaha, držet Hybernskou co nejvíc pro auta, aby neměli pocit, že je ostatní městská doprava zdržuje. Ve velké části ulice jsou úplně zbytečně dva pruhy pro auta. A ve směru od Náměstí republiky mají cyklisté pouze vyznačené piktogramy, které žádného řidiče aut nezajímají - projíždí kolem kol dost nebezpečně a před křižovatkou s Dlážděnou kvůli zbytečným dvěma pruhům chybí parkovací místa i jakýkoli prostor pro cyklisty objet stojící auta a zařadit se na ochranné stání před světelnou křižovatkou.
Správné uspořádání celé Hybernské od Náměstí Republiky až k Opletalově by mělo být následovné - zprava doleva: parkovací pruh, ochranný cyklopruh (stačí klidně užší s úzkou dělící čárou a bez červeného podbarvení), JEDEN pruh pro auta (o něco užší než ten nynější - donutí to auta jezdit pomaleji), parkovací pruh, protisměrný cyklopruh (ten už tam je). Tohle uspořádání by mělo být opravdu úplně po celé délce jednosměrné Hybernské, včetně míst před křižovatkou. Uvědomuju si, že to zpomalí odjezd aut při odbočování doprava na Dlážděnou a do Opletalovy a tím to zbrzdí i auta vyjíždějící po Hybernské k Bulharu, ale to je jen dobře - motoristé by si měli uvědomit, že oblast kolem Senovážného náměstí není určena primárně pro auta, a tak je jen správně, když průjezd skrz ní autem bude pomalý. Aspoň je to bude motivovat sem zajíždět minimálně a využívat co nejvíc jiné druhy pohybu po městě.
Ono by bylo nejlepší, kdyby Dlážděná byla obousměrně zneprůjezdněna pro auta (kromě dopravní obsluhy) - stejně se tam motají mezi tramvajemi a chodci a stejně je to vyplivne na Senovážné náměstí, kam se mají možnost dostat Opletalovou, takže tenhle průjezd je zbytečný, jen komplikuje dopravu pro tramvaje, ale i auta, co chtějí jet rovně po Hybernské k Bulharu.
Created by Saljack // 2 threads
Spojení z Krejcárku, kde končí cyklostezka z Hlavního nádraží přes Žižkov a hlavní cyklotrasou 1 v Třenovce resp. ulici Pod Šancemi je nyní dost problematické. Povrch není zpevněný a většinu roku je zde bláto, takže zde nelze bezpečně na kole projet. Vybudováním zpevněné cesty by kromě cyklistů těžili i chodci zároveň by se tím násobně zvětšila délka městské cyklostezky. Přineslo by také alternativní spojení z Vítkova bez jízdy po silnici. Pozemky pod cyklostezkou patří Praze. Navrhovaná trasa navíc nikde neobsahuje velké stoupání narozdíl od propojení na Pražačku, kde je stoupání značné. Již nyní zde jezdí značná část cyklistů a jistě by přispěla cyklodopravě v Nových Vysočanech mnohem více než vyznačené ochranné cyklopruhy na Novovysočanské.
A5 a A25 tvoří 97 % nejlepší trasy mezi Vysokou školou ekonomickou a jejími kolejemi na Jarově. Zde bydlící studenty bychom rádi motivovali k tomu, aby tudy pravidelně jezdili do školy, zbylá 3 procenta trasy - "transfer" z A25 na A5 však aktuálně znamená cca 100 metrů velmi prudké a klikaté lesní cestičky. Tento ošklivý a nebezpečný úsek bohužel zhoršuje atraktivitu trasy natolik, že dokud se "nezkulturní", bude nejspíš většina studentů i nadále jezdit autem či MHD.
Created by MartinŠ // 1 thread
V současné době je kvůli výstavbě budov Churchill rozkopána část chodníku podél Seifertovy (od konce vítkovské drážní stezky) až podél ulice Italská k odbočení k ulici U Rajské zahrady. Líbilo by se mi, kdyby došlo k legalizaci chodníku pro kola, což by umožnilo bezpečné napojení z vítkovské drážní stezky a příjemné stoupání mimo provoz. Nešlo by to ještě nějak zkusit protlačit?
Created by Radim Sevcik // 2 threads
I was once almost run over by a car that was turning left from ondrickova. Today i witnessed the same situation on a cyclist riding in front of my while waiting on the red light in Lupacova. I prefer a traffic sign on the crossroad informing the driver there is bike path on the otherside than having some other kind of reminder there after a hit cyclist.
Created by Zbynek // 1 thread
Ulice Novovysočanská je do října uzavřena kvůli plynu a dokončování developmentu u depa Libeň. Nevím jaká bude finální šířka ulice, chtělo by to ochranný cyklopruh ve směru do centra (mírně do kopce) a alespoň pikto z centra. Osobně se mi jedná o úsek Krejcárek - Nové Vysočany. Vzhledem ke stavu obrusné vrstvy to vidím na kompletní výměnu povrchu.
Poté co projekt cyklostezky na Balabenku je definitivně pohřben, se jedná o jediné logické pokračování cyklomagistrály po staré trati od Hlavního nádraží.
Created by Kuco // 1 thread
Krátký úsek, ulice není moc široká, ale místo pro cykloznačení by se snad našlo.
Je to pohodlnější něž jít oklikou přes Rokycanovu a Chelčického po dlažbě...
Created by Kuco // 1 thread
Ulice je dosti široká, aut projíždí málo, převážně jen kvůli parkování.
Návaznost na Ondříčkovu do protisměru je logická, dále se dá jít pohodlně kolem východního okraje náměstí Jiřího z Poděbrad (Milešovská, Řípská, Korunní směr Vršovice atd.)
Created by Vratislav // 1 thread
Průchod mezi areálem Central Park Praha a SK Žižkov je vhodné legalizovat pro plošnou prostupnost jízdy na kole. Cesta protíná jinak legálně neprůjezdný blok v šířce 600 metrů. Tak velká neprostupná oblast je ve vnitřním městě z hlediska bezmotorové dopravy zcela nežádoucí. Je skutečně s podivem, že zde MČ nepožadovala cyklostezku už během výstavby.
Created by Vratislav // 1 thread
Bořivojova ulice může být podle nových TP bez problémů zobousměrněna. Ulice je vedena téměř v rovině a má asfaltový povrch, odpadají zde tedy základní protiargumenty vznášené vůči zobousměrnění žižkovských ulic. Zobousměrnění ulice výrazně zkvalitňuje místní vazby.
Created by Vratislav // 1 thread
Na počátku roku 2018 omezili majitelé průjezd na kole přes park u ulice Kunešovy, který je soukromým pozemkem.
Na roky existující cyklotrase č. 1 tehdy městská část nepožadovala zachování bezmotorové prostupnosti a majitel nyní nesouhlasí s dalším průjezdem cyklistů. Park s asfaltkou je možné objet legálně až ulicí V Domově, tj. o dvě ulice vedle a mimo relativně klidnou zónu. Kvalitní alternativní trasa potřebuje zobousměrnění krátkého úseku ulice Na Balkáně.
Created by LeBikes // 2 threads
Ahoj, myslim ze by bylo fajn udelat sipky na silnici ... cyklopiktokoridor na ulici Zelivskeho z Ohrady na Vinohrady ve smeru do kopce, i tak si myslim ze tam soudnej clovek po silnici nepojede.., osobne to jezdim po tom mikrochodnicku podel hrbitovni zdi a podle skrabancu na zdi u ty nejblizsi lampy hadam ze nas takhle bude vic, ale treba by to slo casem zmenit.. diky Vitek
Na cestě z Vítkova směrem k Hlavnímu nádraží je nájezd na most buď příliš proježděný, nebo jinak deformovaný, ale hlavně příliš prudký. Což z něj dělá v podstatě zaoblený schod a komfort jízdy je tak dramaticky snížen kvůli nutnosti velmi pomalého průjezdu nebo rychlého průjezdu, ale následné nutnosti výměny proražené duše až poškozeného ráfku kola. Jde podlě mě o místo ze zbytečně zvýšenou nebezpečností. Dá se toho všimnout, ale za slunných dnů zvýrazňovací šipičky příliš nepomáhají. I když si nerozbijete kolo, nájezd na schod může leckoho vyhodit ze sedla a to při nájezdu na můstek se zábradlím není příjemné ani bezpečné.
Created by Jenda // 1 thread
Odbočení z předsazeného stání v Jičínské doprava na cyklopruh směrem na Želivského by podle mě byl ideální kandidát na testování odbočení vpravo na červenou. Dá se při současné legislativě vůbec implementovat signál S 5 platící pouze pro cyklisty nebo něco podobného?
Created by Vratislav // 1 thread
Chodník s prudkým klesáním a průjezdem kolem školky, muselo by se ošetřit. Vyžádalo by si patrně výstrahy, omezení rychlosti.
Created by Vratislav // 1 thread
Trasa do centra souběžná s Koněvovou, středně důležitá. Na ničem nezávisí, krátké, snadné.
Created by Vratislav // 1 thread
Směr Kubelíkova → Bořivojova. Jediný blok protisměrky přerušující spojení Vinohradská – Seifertova – Cimburkova. MČ Praha 3 bylo zamítnuto v roce 2010, ale od té doby se změnila situace (nová TP). Navrženo v březnu 2017, zamítnuto znovu radní Vítkovskou, ale pouze v obecné rovině.
Created by Vratislav // 1 thread
Kopie podnětu z mapy Prahou na kole z roku 2012.
Součást možné sítě cyklooousměrek Lukášova, Blahoslavova a Roháčova. Napojení A25 na Žižkov, důležité i ve směru od tunelu Starého spojení, napojení i na klidné ul. Roháčovu a Žerotínovu. Roháčovu a Blahoslavovu řeší zvláštní podnět. Lukášova má smysl po vzniku rampy na stezku Starého spojení.
Created by Vratislav // 1 thread
Budoucí celoměstská trasa A421. Podnět byl v mapě Prahou na kole už cca od roku 2013. V březnu 2017 byl podnět zaslán na městskou část.
Created by AdamNaPiku // 2 threads
Pri sjezdu z krizovatky Ondrickova/Taboritska smerem dolu se da Lupacova projet jednosmerkou. V opacnem smeru musi cykliste objizdet cely blok (coz neni takovy problem) a hlavne cesta vede po kocicich hlavach. Lupacova, v useku kde je jednosmerna, je dostatecne siroka, navic uprostred sidli policie, takze tam vsichni jezdi ukaznene. Pokud by cykliste mohli projizdet obema smery, cesta od Vitkovskeho tunelu nahoru na Jirak by byla mnohem prijemenejsi.
1.1.2016 byla oficiálně zrušena trať na Nákladové nádraží Žižkov. Samotný areál NNŽ je problematický statutem památky, ale trasa A243 by mohla být postavena (minimálně v rozsahu Nad Kapličkou - Strnadova) i dříve.
Vzhledem k vedení po bývalé železnici se bude jednat o vysoce kvalitní trasu, která by mohla jednoho dne tvořit 1. fázi stavby významné radiály Olšanská - Kyje.
This map shows all issues, whether points, routes, or areas:
The most popular issues, based on the number of votes:
Created by Mosquit // 1 thread
Pro vítkovskou stezku by bylo pěkné, kdyby na ni šlo najet z centra jinak než průjezdem přes Bulhara.
Pokud by se přidalo osvětlení do tramvajového podjezdu magistrály mezi zast. Hlavní nádraží a tratí na Žižkov, dalo by se tam vjíždět bezpečněji z Opletalky.
Je to v oblouku, tramvaje tam nijak extra rychle nejezdí a na kole bych to projel za pár vteřin.
Ideálně s povolením průjezdu zastávkou "Hlavní nádraží" a zcyklostezkování hodníku pod železničním mostem Seifertovat.
Ještě by to někomu pomohlo? Vím, že šance na úspěch je malá (investice do osvětlení, ...), ale přijde mi to jako velké zlepšení.
Created by Václav Římal // 1 thread
Lupáčova ulice byla na podzim 2014 zobousměrněna pro jízdní kola v úseku Chelčického - Táboritská, před ZŠ. Pro zvýšení smyslu tohoto opatření je žádoucí zprůjezdnit také úsek Rokycanova - Chelčického, který se teď musí dost absurdně objíždět po kostkách a se zajížďkou okolo bloku.
Created by Tomáš Kolařík // 1 thread
Možnost propojení Vítkovské drážní cyklostezky na vrch Vítkov a tím i na Vítkovskou hřebenovou trasou A25.
Dříve místě zvažovaného nájezdu byla vyšlapaná pěšina¨
V dubnu 2014 vybudoval Magistrát na místě dřevěné schody.
Nadále bude pokračovat snaha o vznik plnohodnotného bezbariérového cyklo propojení.
Created by Václav Kříž // 1 thread
V únoru 2015 byl na tomto místě zákaz vjezdu mimo dopravní obsluhu. Vyměnit zákaz vjezdu za zákaz vjezdu všech motorových vozidel. Zvýší důvěru lidí na kole v dopravní značení. Zákaz vjezdu (i pro kola) vznikl zjevně z opomenutí.
Created by Tomáš Nagaj // 1 thread
V ulici Biskupcova v úseku Jeseniova - Strážní navrhuji vyznačit cykloobousměrku. Zlegalizoval by se tak přímý průjezd od VŠ kolejí (ulice V Zahrádkách) do ulice Za Žižkovskou vozovnou a dále na Vítkov.
Created by Václav Kříž // 1 thread
05/2015 byl na tomto místě zákaz vjezdu mimo dopravní obsluhu. Vyměnit zákaz vjezdu za zákaz vjezdu všech motorových vozidel.
Created by Jan Krcmar // 1 thread
Cestou z Italské dál na Vítkov by se měla zjednodušit anebo legalizovat možnost odbočování doleva do vedlejšího pruhu Seifertovy, aby bylo možné jet jednoduše přes ostrůvek.
Created by vlákno // 2 threads
Chystá se rekonstrukce Vinohradské od Legerovy až po Želivského, koncepční studii má vypracovat IPR. Teď v březnu bude pořádat debaty, procházky a cykloprojížďky s veřejností: http://www.iprpraha.cz/clanek/1311/koncepcni-studie-vinohradska-ulice
Cyklovyjížďka: 14. 3., 10:30
Sraz u výškového domu Casablanca, zastávka tramvají Želivského
Projeďte se s urbanisty z IPR Praha po Vinohradské a identifikujte současná problematická místa pro cyklodopravu.
Bylo by dobré tu shromáždit všechny náměty z pohledy cyklodopravy. Mně tam vadí třeba hrubé kostky na tramvajových křižovatkách: na Muzeu, Floře a na přejezdech smyčky na nám. Jiřího z Lobkovic.
Ve stoupání by se hodil pochopitelně cyklopruh, ale to by si vyžádalo vyparkování řady aut. V současnosti objíždím kolony, pokud to jde, po kolejích, což není optimální. Před ostrůvkem zastávky Želivského je taky poněkud předčasně ukončen cyklopruh.
Created by Vratislav // 1 thread
8-12% stoupání v ulici je velmi nepříjemné, na chodníku podél parku a školky by jízda na kole byla víceméně bezproblémová. Zajímavý kandidát k legalizaci jízdy na kole ve stoupání.
Created by Tomáš Hnyk // 1 thread
Při cestě z horní poloviny Václavského náměstí do Karlína je cesta přes křižovatku Bulhar, Husitskou a Trocnovskou o dost kratší, ale mimo Křižovatku U Bulhara to kazí i příšerná dlažba v Trocnovské. Jsou zde vyježděné koleje a celé to dost přípomíná tankodrom. Nevím, zda je zde místo na cyklostecku nebo piktogramy (na Dělnické něco je), ale mně by úplně stačilo předláždění/vyasfaltování.* Vzhledem k umístění pod novostavbou železničního mostu v brownfieldové krajině nevidím moc smysl kostek na tomto úseku, ale třeba by mi to nějaký památkář vysvětlil.
Created by Tomáš Nagaj // 1 thread
Doporučená trasa A244 spojující Pražačku s Krejcárkem (kde navazují dvě významné trasy - Staré železniční spojení a estakáda v ulici Pod Plynojemem) je v současnosti vedena po severní straně Novovysočanské po chodníku.
To ovšem vede k nutnosti překřížit Novovysočanskou na velmi nebezpečném místě u benzinové pumpy, kde:
- není přechod
- je omezený rozhled na obě strany
- auta se pohybují značnou rychlostí
- řidiči (oprávněně) neočekávají pěší/cyklisty ve vozovce
Výrazně bezpečnější vedení trasy A244 by využilo přechod u Krejcárku k překřížení Novovysočanské na jižní stranu a následnou jízdu po zpevněné krajnici až k odbočce u benzinové pumpy.
Trasu v této podobě používám již dnes. Ačkoliv není ideální, považuji ji za bezpečnější než riskantně křížit frekventovanou ulici v nevhodném místě.
Pro komfortnější a bezpečnější provoz cyklistů by bylo vhodné:
- zlepšit povrch zpevněné krajnice od přechodu k odbočce u pumpy (v současnosti je tam oraniště způsobené parkujícími auty)
- vyznačit tento úsek jako cyklostezku
- zamezit parkování vozidel v tomto úseku
Created by Tomáš Nagaj // 1 thread
V ulici Na Vápence, v úseku mezi ulicemi Biskupcova a Jeseniova, navrhuji zřídit cykloobousměrku, aby bylo možné pokračovat od světelné křižovatky s ulicí Koněvova až do Jeseniovy, která pak zajišťuje klidné spojení na Jarov.
Zároveň by tomuto úseku prospěla výměna povrchu - asfalt místo velkých oblých dlažebních kostek, pro cyklisty zcela nepřívětivých.
Současná kombinace jednosměrky s nepohodlnými kostkami vede cyklisty v tomto krátkém úseku k využívání chodníku.
Created by Václav Římal // 1 thread
Ulice je pro kola i v součanosti dobře průjezdná mezi květináči bránícími průjezdu motorových vozidel. Stačí vyměnit B1 za B11. Jde o důležitou spojnici mezi Koněvovou a Malešickou.
Created by Tomáš Nagaj // 1 thread
V místě napojení A244 na Novovysočanskou ve směru od Pražačky (v blízkosti benzinové pumpy) je od podzimu nasypán hrubý štěrkový materiál, který pro cyklisty představuje naprosto nevhodný a nebezpečný povrch. Kola se boří do štěrku, který se pod cyklistou pohybuje, omezuje schopnost bezpečného řízení kola a vytváří riziko pádu. Bezpečnější je v tomto úseku kolo vést.
Pro zvýšení bezpečnosti by bylo vhodné nahradit nevyhovující štěrk vhodným zpevněným materiálem - asfalt, mlatový povrch (je ovšem nutno zajistit, že se sypký povrch nebude v dešti vyplavovat ze svahu na silnici).
Created by Vlada Kusbach // 1 thread
V tomto useku je jednosmerka branici vyjeti z JzP (primarne asi od farmarskych trhu, ale hodne lidi pouziva prujezd ne parkem, ale pri severni hrane namesti) vychodnim smerem. Ulice je dostatecne siroka i pri oboustrannem parkovani. Testovano mnou :-)
Created by Vratislav // 1 thread
Kopie podnětu z mapy Prahou na kole z roku 2012.
Součást možné sítě cyklooousměrek Lukášova, Blahoslavova a Roháčova. Napojení A25 na Žižkov, důležité i ve směru od tunelu Starého spojení, napojení i na klidné ul. Roháčovu a Žerotínovu. Roháčovu a Blahoslavovu řeší zvláštní podnět. Lukášova má smysl po vzniku rampy na stezku Starého spojení.
Created by Václav Kříž // 1 thread
V říjnu 2013 bylo na tomto místě přikázané odbočení k Havlíčkovu náměstí. Navrhuji pod značku doplnit dodatkovou tabulku "mimo: symbol kola". Zvýší prostupnost území. Zvýší důvěru lidí na kole k dopravnímu značení.
Created by Štěpán // 1 thread
Jedná se z mého pohledu o nejlepší spojnici široko daleko pro směr dolů z Flory na Žižkov a pak dále do Karlína (postupně jsem za ty roky co tam jezdím otestoval všechny možnosti jak se dostat z Flory dolů).
Po odbočení z Vinohradské jde o jediný úsek kde lze legálně jet přímo až k hotelu Olšanka. Ostatní trasy jsou buď v protisměru a většinou také mají velké kočičí hlavy na ulici což při sjezdu není ani moc příjemné a už vůbec bezpečné (hlavně za vlhka), tedy pokud nechcete jezdit po chodníku mezi lidmi.
Uvedený úsek je až na vyjímky vybaven asfaltem (někde je sice jen pásek po nějaké opravě, ale cyklistům stačí ke štěstí docela málo) po kterém lze jet až na křižovatku s Ondříčkovou. Jen by bylo potřeba zalepit na této ulici pár děr a například pomocí piktogramů zvýšit bezpečnost cyklisty při sjezdu z kopce dolů. Vzhledem ke většímu spádu není tato cesta moc vhodná pro stoupání na Vinohrady, není tedy třeba řešit protisměr, ale pouze pravou stranu u parkujících aut v Bořivojově ulici.
Ideální situace by byla posunut parkovací místa více do ulice a udělat krytou asfaltovou cyklostezku podél chodníku směrem dolů s bezpečným napojením na Ondříčkovu ul.
Created by rumcajz // 1 thread
Další vhodný kandidát pro pilotní projekt legalizace stoupání po chodníku.
Jde o levý chodník ve směru stoupání (tj. strana cesty blíže VŠE). Lze jej využít například jako propojku žižkovské "železniční" trasy s Riegrovými sady (a dále potenciálně na Vinohrady, Karlov, ...), intenzita chodců je spíše malá.
Intenzita i rychlost provozu IAD jsou zde poměrně vysoké, stoupání prudké a nepříjemné.
Pro cestu dolů chodník atraktivní není - v provozu se jede výrazně rychleji - při klesání není problém jet stejnou či vyšší rychlostí jako IAD, díky čemuž intenzita IAD při klesání není problém.
Prostor mezi železniční tratí a ulicí Habrovou byl zabrán novým developementem, který kolem sebe postavil plot a zabral tak východní (a výhodnější) ze dvou křížení trati. Stále ještě se dá jezdit západněji, ale napojení na Osikovou je horší.
I když je to neoficiální cesta, měla by zůstat zachována.
Created by Václav Kříž // 1 thread
V říjnu 2013 bylo na tomto místě přikázané odbočení k Havlíčkovu náměstí. Navrhuji pod značku doplnit dodatkovou tabulku "mimo: symbol kola". Zvýší prostupnost území. Zvýší důvěru lidí na kole k dopravnímu značení.
Created by Václav Kříž // 1 thread
V září 2013 označena jako slepá. Pod značku slepá ulice doplnit dodatkovou tabulku "mimo: symbol kola". Zvýší jistotu, že už dnes i před realizací plánované rampy se tudy pomocí schodů lze dostat na drážní stezku. Zvýší využívání trasy i důvěru lidí na kole k dopravnímu značení.
Created by Hana Tischerová // 0 threads
Vážení,
Městská část Praha 8 si zadala zpracování generelu bezmotorové dopravy. Dne 27. 8. 2015 proběhne veřejné projednání generelu. Nejprve bude generel představen a následně bude možné diskutovat. Projednání se koná od 17, 30 h v prostorách DDM Karlínského spektra. Více informací najdete v příloze.
Nejpozději 17/8 pak bude generel zveřejněn na webu spolu s možností přidávat připomínky.
Máme zájem o Vaše podněty a budeme rádi, když naše pozvání přijmete.
Těšíme se na společné setkání
Hana Tischerová
vedoucí oddělení
Oddělení bezmotorové dopravy a bezpečnosti provozu
Odbor dopravy (OD)
Úřad městské části Praha 8, Na Košince 502/1, 180 48 Praha 8
tel.: 222 805 781
e-mail: hana.tischerova@praha8.cz
web: www.praha8.cz
Created by Václav Kříž // 1 thread
V prosinci 2013 byla na tomto místě značka průjezd zakázán do ulice Jeseniova. Navrhuji doplnit pod značku dodatkovou tabulku "mimo: symbol kola". Zvýší prostupnosti území. Zlegalizuje průjezd po praktické trase. Zvýší důvěru lidí na kole k dopravnímu značení.
Created by Václav Kříž // 0 threads
Vznikne a bude veřejně přístupná.
Za informaci vděčíme Karlínu Sobě: http://www.karlinsobe.cz/kauzy/obytny-soubor-sluncova-a-verejne-prospesna-komunikace/
Navrhuji, aby se radní Prahy 8 se zapojením veřejnosti i developera zabývali možnostmi a hrozbami, které nová propojka přinese. Vidím velké riziko: zkracování si cest autem Pernerova Pod Plynojemem.
Co se týče dopravy v klidu, jde ještě jistě mnohé zachránit. Najít řešení výhodné pro Prahu 8, místní, nové obyvatele i developera:
Pokud bude postaveno 154 garážových a 19 návštěvnických stání pro auta:
- část nových obyvatel vlastnit auto nebude, umožnit jim si garážové stání nekoupit
- na co ale garážová stání využít, aby přitáhly do ulic co nejméně aut? Potřebují nějaká rezidenti z okolí s tím, že se auta z části míst na ulicích přesunou pod střechu? Nebo sem přesunout nějaké ilegální/nebezpečné parkování z okolí?